[cs_content][cs_section parallax=”false” style=”margin: 0px;padding: 45px 0px;”][cs_row inner_container=”true” marginless_columns=”false” style=”margin: 0px auto;padding: 0px;”][cs_column fade=”false” fade_animation=”in” fade_animation_offset=”45px” fade_duration=”750″ type=”1/1″ style=”padding: 0px;”][cs_text]Ieșenii vor să digitalizeze un serviciu public. După dezbaterea care a pornit de la studiul Băncii Mondiale, „Orașe magnet: migrație și navetism în România”, 15 ieșeni au început să pună miez într-o idee care va schimba interacțiunea noastră cu administrația publică.
Împreună, construiesc un precedent în viața ieșeană: își donează timpul liber, își pun abilitățile, ideile și cunoașterea cap, la cap, co-lucrează cu reprezentanții Primăriei și fac din Iași, un oraș în care managementul public devine o construcție colaborativă, care poartă amprenta cetățenilor. [/cs_text][cs_alert heading=”La a treia întâlnire au hotărât în ce direcție își vor cataliza eforturile: ” type=”success” close=”false”]O platformă care să ghideze cetățenii, pas, cu pas, prin labirintul birocratic, ca să adune și să completeze digital, toate actele de care au nevoie, înainte să ajungă față în față cu funcționarul public.[/cs_alert][cs_text class=”h5″]Ce înseamnă această platformă:[/cs_text][x_feature_list][x_feature_box title=”Clar și previzibil:” title_color=”” text_color=”” graphic=”icon” graphic_size=”60px” graphic_shape=”circle” graphic_color=”#ffffff” graphic_bg_color=”#2ecc71″ align_h=”left” align_v=”top” side_graphic_spacing=”20px” max_width=”none” child=”true” connector_width=”1px” connector_style=”dashed” connector_color=”#272727″ graphic_icon=”diamond”]Vei ști exact de ce documente ai nevoie, în situația în care te afli. Vei ajunge la ghișeu cu toate temele făcute: fără drumuri dintr-un birou, în altul, fără informații aflate abia pe parcurs, care să-ți dea programul peste cap. [/x_feature_box][x_feature_box title=”Timp câștigat:” title_color=”” text_color=”” graphic=”icon” graphic_size=”60px” graphic_shape=”circle” graphic_color=”#ffffff” graphic_bg_color=”#2ecc71″ align_h=”left” align_v=”top” side_graphic_spacing=”20px” max_width=”none” child=”true” connector_width=”1px” connector_style=”dashed” connector_color=”#272727″ graphic_icon=”hourglass-o”]Vei putea să completezi formularele digital, prin autofill, ca să eviți problema scrisului neinteligibil și să corectezi ușor orice greșeală.[/x_feature_box][x_feature_box title=”Funcționari care-ți sar în ajutor” title_color=”” text_color=”” graphic=”icon” graphic_size=”60px” graphic_shape=”circle” graphic_color=”#ffffff” graphic_bg_color=”#2ecc71″ align_h=”left” align_v=”top” side_graphic_spacing=”20px” max_width=”none” child=”true” connector_width=”1px” connector_style=”dashed” connector_color=”#272727″ graphic_icon=”heart”]În fața funcționarului vei ajunge doar ca să semnezi olograf și să înmânezi documentele. Programul funcționarilor publici va fi mai puțin încărcat, așa că vor avea o mai mare disponibilitate emoțională și mentală, ca să te îndrume, atunci când ai, cu adevărat, nevoie de expertiza lor. [/x_feature_box][/x_feature_list][cs_text class=”h5″]Ce facem în continuare:[/cs_text][x_feature_list][x_feature_box title=”Cerem Primăriei Iași o listă cu cele mai frecvente situații în care un cetățean interacționează cu administrația publică.” title_color=”” text_color=”” graphic=”icon” graphic_size=”60px” graphic_shape=”circle” graphic_color=”#ffffff” graphic_bg_color=”#2ecc71″ align_h=”left” align_v=”top” side_graphic_spacing=”20px” max_width=”none” child=”true” connector_width=”1px” connector_style=”dashed” connector_color=”#272727″ graphic_icon=”bank”]Pentru început, ne concentrăm pe 10 situații. Creăm hărțile de parcurs și digitalizăm formularele aferente.[/x_feature_box][x_feature_box title=”Construim o simulare pentru una dintre situații, ca să avem cu toții experiența directă pe care o va oferi platforma.” title_color=”” text_color=”” graphic=”icon” graphic_size=”60px” graphic_shape=”circle” graphic_color=”#ffffff” graphic_bg_color=”#2ecc71″ align_h=”left” align_v=”top” side_graphic_spacing=”20px” max_width=”none” child=”true” connector_width=”1px” connector_style=”dashed” connector_color=”#272727″ graphic_icon=”binoculars”]Simularea ne va permite să testăm și să înbunătățim designul și funcționalitatea platformei.[/x_feature_box][x_feature_box title=”Clarificăm specificațiile tehnice ale platformei și întregim echipa de implementare.” title_color=”” text_color=”” graphic=”icon” graphic_size=”60px” graphic_shape=”circle” graphic_color=”#ffffff” graphic_bg_color=”#2ecc71″ align_h=”left” align_v=”top” side_graphic_spacing=”20px” max_width=”none” child=”true” connector_width=”1px” connector_style=”dashed” connector_color=”#272727″ graphic_icon=”fast-forward”][/x_feature_list][cs_text class=”h5″]Citește rezumatul despre ce s-a întâmplat la a treia întâlnire pentru digitalizarea unui serviciu public și vezi cine a participat și unde am ajuns, în călătoria asta.[/cs_text][x_image type=”none” src=”https://asociatiacivica.ro/wp-content/uploads/2017/08/3.2.jpg” alt=”” link=”false” href=”#” title=”” target=”” info=”none” info_place=”top” info_trigger=”hover” info_content=””][cs_text]Avem nevoie de tine. Stai aproape!
Următoarea întâlnire de lucru va fi programată în funcție de răspunsul reprezentanților PMI, care ne vor comunica datele necesare pentru dezvoltarea primei simulări a platformei. [/cs_text][/cs_column][/cs_row][/cs_section][/cs_content]