Noutăți

Hai în echipa CIVICA!

Căutăm Coordonator comunicare 

 

Concret, ce vei face?

  • Vei comunica activitatea și rezultatele organizației în mediul online și offline (website, newsletters, social media, rapoarte de activitate, prezentări);
  • Vei crea conținut pentru canalele de comunicare social media, articole, newsletters sau alte materiale necesare de promovare și/sau comunicare;
  • Vei planifica și organiza evenimente în cadrul proiectelor desfășurate de organizație.

Detalii contractuale: Contract de muncă part-time (5 ore/zi) pe parcursul a 9 luni (1 iunie 2022 – februarie 2023), cu posibilitate de prelungire. 

Termen limită de înscriere: 20 mai 2022

Profilul pe care îl căutăm 

  • Studii superioare în Comunicare, Jurnalism, Marketing sau domenii conexe;
  • Experiență de minimum 2 ani în creare de conținut și coordonarea campaniilor de comunicare (abilități de management de proiect reprezintă un plus);
  • Abilități excelente de comunicare în română și engleză
  • Abilități excelente de utilizare a Microsoft Office, Mailchimp, Facebook, Instagram, Youtube, Linkedin, programe de grafică;
  • Abilitatea de a munci cu deadline-uri, profesionalism, responsabilitate, perseverenţă, creativitate;
  • Experiență anterioară de voluntariat (indiferent de domeniu) și deschidere spre a cunoaște mediul ONG.

Ce trebuie să faci pentru a te înscrie?

Trimite-ne un e-mail la adresa contact@asociatiacivica.ro, cu subiectul “Candidatură = Coordonator comunicare” care să conțină:

  1. CV-ul tău;
  2. Răspuns la întrebările: „Ce te motivează să te alături echipei CIVICA și de ce crezi că ești persoana potrivită pentru acest rol?”

Câteva motive pentru care ți-ar plăcea să fii în echipa CIVICA:

  • Vei avea acces la resursele CIVICA și la contextele de învățare. Pe lângă o bibliotecă, prin afilieri și parteneriate cu organizații naționale și internaționale, putem oferi un mediu prielnic dezvoltării tale;
  • Vei avea libertate pentru a pune în practică idei prin care să acționezi ca agent al schimbării în comunitate;
  • Vei lucra alături de colegi cu experiență semnificativă în mediul non-guvernamental (advocacy, organizare și dezvoltare comunitară), juridic, business și guvernamental;
  • Vei fi în contact cu reprezentanți și specialiști ai unor organizații non-guvernamentale de profil, ai unor companii private, grupuri de inițiativă civică și ai instituțiilor publice;
  • Vei dobândi experiență profesională în management organizațional.

Unde vom lucra? 

Tocmai ce ne-am mutat în casă nouă și ne amenajăm un birou frumos de care ne dorim să ne bucurăm cât mai mult dar, de când cu situația pandemică, lucrăm și remote.

Așteptăm cu entuziasm și interes aplicațiile voastre!


Dacă încă nu ne cunoști, iată câteva informații despre noi. Ne-am înființat în 2014 pentru ca vocea cetățenilor să fie ascultată și respectată de decidenți, iar instituțiile să devină mai deschise și atente la nevoile reale ale oamenilor.

Prin proiectele noastre urmărim să încurajăm implicarea civică, să susținem grupurile de cetățeni care se confruntă cu diverse probleme în comunitate și să transparentizăm procesul decizional.

Dezvoltăm instrumente digitale de monitorizare și participare publică, ghiduri de implicare cetățenească sau bune practici pentru administrația publică, implementăm campanii de advocacy pe subiecte care țin de mobilitate și dezvoltarea urbană, organizăm ateliere și sesiuni de educație civică, desfășurăm dezbateri și evenimente care aduc împreună cetățenii și factorii decizionali pentru proiectele importante ale comunității.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *