Noutăți

Ne mărim echipa!

Hai în echipa CIVICA!

Dacă încă nu ne cunoști, iată câteva informații despre noi. Ne-am înființat în 2014 pentru ca vocea cetățenilor să fie ascultată și respectată de decidenți, iar instituțiile să devină mai deschise și atente la nevoile reale ale oamenilor.

Prin proiectele noastre urmărim să încurajăm implicarea civică, să susținem grupurile de cetățeni care se confruntă cu diverse probleme în comunitate și să transparentizăm procesul decizional.

Dezvoltăm instrumente digitale de monitorizare și participare publică, ghiduri de implicare cetățenească sau bune practici pentru administrația publică, implementăm campanii de advocacy pe subiecte care țin de mobilitate și dezvoltarea urbană, organizăm ateliere și sesiuni de educație civică, desfășurăm dezbateri și evenimente care aduc împreună cetățenii și factorii decizionali pentru proiectele importante ale comunități. 

Ce căutăm?


Mentor – Pași civici către o comunitate puternică

Ce vei face?

  • Vei facilita sesiuni de instruire a cetățenilor, grupurilor și organizațiilor implicate;
  • Vei oferi suport structurat în acțiuni civice și de advocacy organizațiilor și grupurilor beneficiare din Regiunea Nord Est care vor să pună pe agenda autorităților probleme importante de interes public;
  • Vei desfășura activități de documentare și creare de conținut pentru resurse de advocacy/mobilizare comunitară;
  • Vei coordona procesul de design și soluționare participativă a minimum 5 probleme din diverse comunități, inclusiv organizarea de evenimente.
  • Vei participa la sesiuni de pregătire în advocacy (în prima etapă a proiectului);

Profilul vizat

  • Cunoaște specificul organizațiilor civice și domeniul participării publice, advocacy;
  • Cu experiență de minimum 2 ani în activități de facilitare sau proiecte de organizare comunitară și advocacy (sau, cel puțin, interes de a crește în sfera organizării și dezvoltării comunitare);
  • Cunoaște modul în care funcționează instituțiile publice;
    Bun comunicator și facilitator;
  • Bine organizat și prieten cu calendarul;
  • Bune abilități de interacțiune cu oamenii, ascultă cu răbdare și poate înțelege nevoile din spatele problemele lor;
  • Abilități excelente de analiză.

Detalii contractuale: Contract de muncă full-time pe parcursul a 24 luni, aprilie 2021 – martie 2023.

Termen limită de înscriere: 24 martie 2021

Ce trebuie să faci pentru a te înscrie?

Trimite-ne un e-mail la adresa contact@asociatiacivica.ro, cu subiectul „Aplicație Mentor Pași Civici” care să conțină:

  1. CV-ul tău;
  2. Răspuns la întrebările: „Ce te motivează să te alături echipei CIVICA și de ce crezi că ești persoana potrivită pentru acest rol?”

Despre Pași Civici către o comunitate puternică

Suntem organizație partener în proiectul Pași Civici către o comunitate puternică coordonat de Centrul de Resurse pentru participare publică (CeRe participare). Problema pe care o abordăm prin acest proiect este capacitatea scăzută a organizațiilor și a grupurilor civice de a influența deciziile publice.  Astfel, proiectul raspunde nevoii de a creste puterea si capacitatea organizatiilor si grupurilor civice care îsi propun să responsabilizeze administrația publică pe diferite teme: servicii sociale, spațiu public, mediu, sănătate, educație etc. Implicarea în procesul de guvernare e un proces dificil, care presupune actori civici puternici, dar cu atât mai necesar cu cât opacitatea autorităților și sfidarea principiilor democratice este mai mare.


Câteva motive pentru care ți-ar plăcea să fii în echipa CIVICA:

  • vei avea acces la resursele CIVICA și la contextele de învățare. Pe lângă o bibliotecă, prin afilieri și parteneriate cu organizații naționale și internaționale, putem oferi un mediu prielnic dezvoltării tale;
  • vei avea libertate pentru a pune în practică idei prin care să acționezi ca agent al schimbării în comunitate;
  • vei lucra alături de colegi cu experiență semnificativă în mediul non-guvernamental (advocacy, comunicare, organizare și dezvoltare comunitară), juridic, business și guvernamental;
  • vei fi în contact cu reprezentanți și specialiști ai unor organizații non-guvernamentale de profil, ai unor companii private, grupuri de inițiativă civică și ai instituțiilor publice;
  • vei dobândi experiență profesională în management organizațional.

Unde vom lucra? 

Avem un birou drăguț și de care ne dorim să ne bucurăm cât mai mult dar, având în vedere situația pandemică, lucrăm și remote 😉 

Așteptăm cu entuziasm și interes aplicațiile voastre!


Manager comunicare – Soluții Colaborative

Ce vei face?

  • Vei actualiza strategia de comunicare a proiectului Soluții Colaborative și vei coordona implementarea ei;
  • Vei crea conținut pentru canalele de comunicare social media, articole, newsletters sau alte materiale necesare de promovare și/sau comunicare;
  • Vei fi alături de ceilalți membri ai echipei de proiect pentru a le înțelege munca și pentru a veni cu idei prin care putem comunica mai bine ce facem;
  • Vei lucra direct cu managerul de proiect și vei colabora cu colegii de la design pentru crearea materialelor de comunicare.

Profilul vizat

  • Experiență de minimum 2-3 ani în creare de conținut și coordonarea campaniilor de comunicare;
  • Obişnuit(ă) să acţioneze independent, să fie flexibil(ă) și cu spirit de inițiativă;
  • Fire creativă, orientată spre identificarea de soluții şi stil de muncă structurat;
  • Excelente abilități de comunicare și prezentare;
  • Spirit de echipă, empatie și asertivitate;
  • Își antrenează constant curiozitatea și este la curent cu ce este nou în societate.

Detalii contractuale: contract de muncă part-time pe parcursul a 5 luni, martie – iulie 2021 (cu posibilitatea de a continua și după finalizarea celor 5 luni)

Termen limită de înscriere: Luni, 8 martie 2021

Ce trebuie să faci pentru a te înscrie?

Trimite-ne un e-mail la adresa contact@asociatiacivica.ro cu subiectul „Aplicație Coordonator comunicare Solutii colaborative”, care să conțină:

  1. CV-ul tău;
  2. Răspuns la întrebările: „Ce te motivează să te alături echipei CIVICA și de ce crezi că ești persoana potrivită pentru acest rol?”

Despre Soluții Colaborative

Soluții Colaborative este un proiect participativ prin care ne propunem să aflăm nevoile comunității, să le prioritizăm și utilizăm un proces inovator de identificare de soluții pentru cele mai relevante dintre ele împreună cu autoritățile locale și ieșenii (companii, ONG-uri și mediul academic). Pe termen scurt și mediu, vrem să testăm și rafinăm acest model participativ de co-creare de soluții pentru probleme din comunitate, să activăm un ecosistem care valorifică ideile, experiența și resursele cât mai multor actori din comunitate pentru proiecte de oraș. Pe termen lung, urmărim să permanentizăm un mecanism coerent și eficient de participare publică și co-creare de soluții pentru oraș.

Proiectul pilot a început în august 2020 și se termină în iulie 2021. Acum suntem în etapa de prioritizare prin vot a problemelor pe https://solutiicolaborative.ro.  Află mai multe despre proiecte, direct pe platformă.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *